Strona główna » Studenci » Aktualności »
Warsztat: Zarządzanie Projektami Cz.1 i 2 11-12 kwietnia Płock (PRPW)
Jeśli chcesz poznać jego podstawy i bez kompleksów brać udział w przyszłych zawodowych projektach bądź wykorzystać tę wiedzę do prowadzenia osobistych mini-projektów przyjdź na 2-dniowy warsztat „Zarządzanie projektem” 11-12.04.2015 r. godz. 9-17.
"Zarządzanie projektem to coś pomiędzy sztuką a nauką…"
Po zakończeniu warsztatów:
- będziesz płynnie posługiwać się nomenklaturą projektową a pojęcia „Gantt chart”, „ścieżka krytyczna” i „kamień milowy” nabiorą wreszcie znaczenia,
- dostaniesz narzędzia do planowania, monitorowania i raportowania postępów projektu,
- zrozumiesz rolę menadżera projektu i niezbędne mu kompetencje.
Prowadząca: Beata Budek-Janek, PMP
Certyfikowany trener i IT Project manager z kilkuletnim stażem w korporacjach międzynarodowych.
Uczestnicy otrzymają komplet materiałów szkoleniowych oraz zaświadczenie o odbyciu warsztatów.
Warsztat jest częścią "Pakietu dla studentów", w związku z tym należy:
- wypełnić formularz - raz na cały okres trwania projektu (patrz Pakiet dla studentów), odesłać go nam na adres: biuro.karier@pw.plock.pl, następnie odwiedzić Biuro Karier w Płocku (pok. 229) w celu potwierdzenia swojej tożsamości (nie zapomnij o dowodzie osobistym i legitymacji studenckiej)
- zgłoszenie na warsztat (imię, nazwisko, numer indeksu, numer telefonu kontaktowego) należy przesłać na adres biuro.karier@pw.plock.pl. W temacie wiadomości prosimy wpisać tytuł i termin warsztatu.
INFORMACJE ORGANIZACYJNE
Czas: 11-12.04.2015 (sobota-niedziela), godz. 9:00-17:00
Miejsce: Studenckie Centrum Nauki Gmach Mechaniki PW s. 71, Płock ul. Jachowicza 2
Koszty: warsztat bezpłatny, brak cateringu
*UWAGA! Osoba zapisująca się na ten warsztat automatycznie wpisywana jest na listę uczestników części 1 i 2. Warunkiem udziału w drugiej część warsztatu jest udział w części pierwszej.