Terminarz

Data Szczegóły procesu rekrutacji
07.01 - 08.02
  • rejestracja na studia
  • wnoszenie opłat rekrutacyjnych
  • przekazywanie wymaganych dokumentów

Uwaga: terminy i miejsce dostarczania dokumentów poniżej.

09.02-14.02 Dostarczanie oryginałów wymaganych dokumentów w terminie pracy Komisji.
16.02 Decyzje o przyjęciu

Terminy pracy Komisji Rekrutacyjnej, w których można dostarczyć dokumenty:

  • 09.02.2026 godzina 9.00-12.00
  • 11.02.2026 godzina 14.00-17.00
  • 13.02.2026 godzina 9.00-13.00
  • 14.02.2026 godzina 9.00-13.00 (ostateczny termin dostarczania dokumentów)

Komisja Rekrutacyjna WBMiP ds. przyjęć na studia stacjonarne drugiego stopnia oraz studia niestacjonarne, p. 18 (parter) GG, ul. Łukasiewicza 17, 09-400 Płock.

! W przypadku pytań należy w pierwszej kolejności skontaktować się z Komisją za pośrednictwem systemu IRK wysyłając wiadomość z indywidualnego konta jako pytanie od kandydata.

  • tel. 24 367 21 13
  • e-mail: rekrutacja.plock@pw.edu.pl

Uwaga! W trakcie rekrutacji prosimy o przesyłanie pytań za pośrednictwem systemu IRK. Poza okresem rekrutacji prosimy o kontakt mailowy na wskazany powyżej adres.

Dziekanat (pon.-pt. 9.00-14.00)

  • tel. 24 367 21 52 / 24 367 22 23
  • e-mail: Dorota.Chudzicka@pw.edu.pl / dziekanat.wbmp@pw.edu.pl