Nowe wyzwania przed Tobą – studia II stopnia i studia zaoczne
Rekrutacja startuje 1 sierpnia
W ofercie:
Jest to nabór na studia rozpoczynające się od semestru zimowego, czyli już w październiku 2024 roku. Rejestracja odbywa się przez system irk.pw.edu.pl. Czas na zapisy i wnoszenie opłaty rekrutacyjnej upływa 11 września 2024 roku. Wyniki naboru zostaną ogłoszone do 25 września 2024 roku.
Szczegółowe informacje znajdują się w zakładce Rekrutacja.
Harmonogram rekrutacji na studia II stopnia (dzienne i zaoczne) i studia zaoczne I stopnia:
Data | Szczegóły procesu rekrutacji |
1 sierpnia | początek zapisów, wnoszenia opłat rekrutacyjnych i przekazywania wymaganych dokumentów |
11 września | koniec zapisów i wnoszenia opłat rekrutacyjnych na kierunki studiów prowadzone w PW Filii w Płocku. Uwaga: ostateczne terminy i miejsca dostarczania dokumentów ustalają Wydziałowe Komisje Rekrutacyjne (harmonogram poniżej) |
do 25 września |
ogłoszenie wyników kwalifikacji na kierunki studiów prowadzone w PW Filii w Płocku |
Wysokość opłat za studia zaoczne.
W razie pytań zapraszamy do kontaktu.
Przypominamy również o możliwości aplikowania na studia podyplomowe.
W naszej ofercie dostępne są:
- Wejdź do systemu rekrutacyjnego
- Wybierz odpowiednią opcję rejestracji:
"Studia I i II stopnia oraz jednolite studia magisterskie"
-> studia I stopnia (niestacjonarne) / studia II stopnia (stacjonarne/niestacjonarne)
- Wpisz swoje dane osobowe i zamieść zdjęcie w formacie *.jpg.
- Zdjęcie musi być kolorowe i spełniać wymagania dowodu osobistego.
- Wybierz kierunek studiów
-
- Zalecamy zaznaczenie w okienku "Grupy studiów" - "studia w Płocku".
- Podaj adres e-mail i numer telefonu (zalecane dla ułatwienia kontaktu).
- Sprawdź starannie wszystkie dane, szczególnie numer PESEL.
- Wpisz swoje hasło i wyślij zgłoszenie.
- Po rejestracji otrzymasz numer kandydata i indywidualny numer konta bankowego do wniesienia opłaty rekrutacyjnej. Zachowaj te numery oraz hasło.
- Wnieś opłatę rekrutacyjną na podane konto bankowe najpóźniej w ostatnim dniu składania dokumentów.
Logowanie do systemu:
- Możesz logować się na swoje konto używając numeru kandydata i hasła.
- Do ostatniego dnia zapisów możesz korygować informacje na swoim koncie.
Po rejestracji i wniesieniu opłaty rekrutacyjnej, dostarcz wymagane dokumenty:
STUDIA I STOPNIA (niestacjonarne)
- Oryginał świadectwa dojrzałości (do wglądu) wraz z kserokopią,
- Dokument tożsamości (do wglądu),
STUDIA II STOPNIA
- Dokument tożsamości (do wglądu),
- Aktualny życiorys (CV) uwzględniający wykształcenie, zatrudnienie i doświadczenie zawodowe.,
- Dyplom ukończenia studiów licencjackich lub inżynierskich, a w przypadku braku dyplomu zaświadczenie o złożeniu egzaminu dyplomowego,
- Skan suplementu (nie dotyczy absolwentów Filii PW)
Jeżeli opłata rekrutacyjna nie została zaksięgowana, dołącz potwierdzenie płatności do wymaganych dokumentów.
Dostarczenie dokumentów – gdzie i kiedy?
EKONOMIA:
- Adres: ul. Łukasiewicza 17, 09-400 Płock, pokój 103
- Termin: od 1.08 do 18.09.2024 r.
- Godziny pracy sekretariatu: dni powszednie, 8:00 - 15:00
Konsultacje:
- Możliwe wstępne konsultacje przed wniesieniem opłaty, dotyczące szansy przyjęcia wtorki i czwartki w godz. 10:00-12:00
- Konsultacje mailowe: Magdalena.Kapela@pw.edu.pl
POZOSTAŁE KIERUNKI: (budownictwo, inżyniera środowiska, mechanika i budowa maszyn, technologia chemiczna):
Do 23 sierpnia 2024 roku dokumenty można składać w Dziekanacie Wydziału: szczegóły wkrótce
Od 23 sierpnia 2024 roku do 18 września 2024 roku według poniższego harmonogramu w pokoju nr 18 (parter budynku przy ul. Łukasiewicza 17 w Płocku):
- 23 sierpnia 2024 r. (piątek) – 9.00 – 12.00
- 26 sierpnia 2024 r. (poniedziałek) – 9.00 – 12.00
- 28 sierpnia 2024 r. (środa) – 14.00 – 17.00
- 30 sierpnia 2024 r. (piątek) – 9.00 – 12.00
- 02 września 2024 r. (poniedziałek) – 9.00 – 12.00
- 04 września 2024 r. (środa) – 14.00 – 17.00
- 06 września 2024 r. (piątek) – 9.00 – 12.00
- 09 września 2024 r. (poniedziałek) – 9.00 – 12.00
- 11 września 2024 r. (środa) – 14.00 – 17.00
- 13 września 2024 r. (piątek) – 9.00 – 12.00
- 16 września 2024 r. (poniedziałek) – 9.00 – 12.00
- 18 września 2024 r. (środa) – 14.00 – 17.00 (ostateczny termin dostarczania dokumentów)
Jeśli kandydat nie może dostarczyć dokumentów osobiście, dokumenty mogą zostać dostarczone w obowiązującym terminie przez upoważnioną przez kandydata osobę. W tym celu kandydat drukuje obustronnie i wypełnia formularz pełnomocnictwa, który wraz ze wszystkimi wymaganymi dokumentami dostarcza osoba upoważniona przez kandydata. Pełnomocnictwo nie wymaga potwierdzenia notarialnego. Osoba upoważniona musi wylegitymować się swoim dokumentem tożsamości w momencie składania dokumentów.
Niezłożenie dokumentów w określonym terminie skutkuje nieprzyjęciem na studia kandydata zarejestrowanego w systemie rekrutacyjnym.