Komunikat nr 2 Komisji Rekrutacyjnej z dnia 14.09.2020
Informacja dotyczy składania dokumentów przez kandydatów na studia stacjonarne I stopnia.
Zakończyła się rekrutacja na studia stacjonarne I stopnia w roku akademickim 2020/2021.
Informujemy, że Kandydaci przyjęci na studia stacjonarne pierwszego stopnia na kierunki: Budownictwo, Inżynieria środowiska, Mechanika i budowa maszyn, Technologia chemiczna oraz Ekonomia w Politechnice Warszawskiej Filii w Płocku zobowiązani są o dostarczenia wymaganych dokumentów osobiście lub za pośrednictwem pełnomocnika (wzór pełnomocnictwa w załączeniu).
Dokumenty będą przyjmowane przez Komisję Rekrutacyjną w dniach 18 września 2020 (piątek) oraz 21 września 2020 (poniedziałek) w godz. 9.00 -15.00 w Gmachu Głównym Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku przy ul. Ignacego Łukasiewicza 17 (parter).
Informujemy, że po wejściu do budynku obowiązuje nakaz zakrywania ust i nosa, użycie płynu dezynfekcyjnego i utrzymywanie bezpiecznego dystansu. Każda osoba będzie zarejestrowana i poddana pomiarowi temperatury. Prosimy w miarę możliwości o przyniesienie własnego długopisu.
Wykaz wymaganych dokumentów:
- oryginał świadectwa dojrzałości (do wglądu) wraz z kserokopią,
- dokument tożsamości (do wglądu),
- 2 aktualne fotografie wykonane zgodnie z wymaganiami obowiązującymi obecnie przy wydawaniu dowodu osobistego, o wymiarach 34 x 45 mm oraz podpisanych na odwrocie imieniem i nazwiskiem,
- oryginał dyplomu potwierdzającego uzyskanie kwalifikacji zawodowych na poziomie technika wraz z kserokopią (dotyczy osób, które zgłosiły w trakcie zapisów chęć wykorzystania oceny z tego dyplomu i przekazały elektronicznie kopie tych dokumentów),
- oryginały innych zaświadczeń/dyplomów jeżeli dane dokumenty są brane pod uwagę w procesie kwalifikacji i ich skany/zdjęcia były przesłane w terminie w celu uwzględnienia.
Przy składaniu dokumentów kandydaci:
- podpisują podania-ankiety,
- odbierają skierowania na badania lekarskie, a jeśli kandydat pobrał skierowanie z IKR i wykonał już badania lekarskie oddaje zaświadczenie,
- otrzymują zawiadomienia o wpisaniu na listę studentów,
- wypełniają pozostałe wymagane dokumenty.
Niezłożenie dokumentów w określonym terminie skutkuje nieprzyjęciem na studia kandydata zarejestrowanego w systemie rekrutacyjnym.
Jeśli kandydat nie może dostarczyć dokumentów osobiście, dokumenty mogą zostać dostarczone w obowiązującym terminie przez upoważnioną przez kandydata osobę. W tym celu kandydat drukuje obustronnie i wypełnia formularz pełnomocnictwa, który wraz ze wszystkimi wymaganymi dokumentami dostarcza osoba upoważniona przez kandydata. Pełnomocnictwo nie wymaga potwierdzenia notarialnego. Osoba upoważniona musi wylegitymować się swoim dokumentem tożsamości w momencie składania dokumentów. Dokumentów nie można przesyłać ani drogą pocztową ani przesyłką kurierską.