Komunikat dla kandydatów na studia I i II stopnia

Komunikat dla kandydatów na studia I i II stopnia

Zakończyliśmy zapisy na studia I i II stopnia. Nie zapomnij dopełnić formalności! Sprawdź, w jakim terminie możesz dostarczyć dokumenty!

STUDIA I STOPNIA (licencjackie i inżynierskie)

Jakie dokumenty dostarczyć do Komisji Rekrutacyjnej?

  • oryginał świadectwa dojrzałości (do wglądu) wraz z kserokopią,
  • dokument tożsamości (do wglądu),
  • dowód wniesienia opłaty rekrutacyjnej (w przypadku braku na IRK informacji o zaksięgowaniu dokonanej wpłaty),
  • oryginał dyplomu potwierdzający uzyskanie kwalifikacji zawodowych na poziomie technika wraz z kserokopią (dotyczy osób, które zgłosiły w procesie zapisów chęć wykorzystania oceny z tego dyplomu i przekazały te oceny),
  • oryginał dyplomu/zaświadczenia laureata/finalisty olimpiady lub konkursu (jeżeli dany dokument jest brany pod uwagę w procesie kwalifikacji i jego skan był przesłany w terminie w celu uwzględnienia podczas rekrutacji),
  • certyfikat znajomości języka obcego na poziomie co najmniej B2 (dotyczy osób zakwalifikowanych na studia w języku polskim, którzy w wyniku deklaracji posiadania takiego certyfikatu, otrzymali za język obcy Pjo=100 pkt. ); lista uznawanych certyfikatów znajduje się tutaj

Pamiętajcie, aby przyjść na Uczelnię z wykonanymi kopiami dokumentów. Nie zapomnijcie także zabrać oryginałów. Członkowie Komisji Rekrutacyjnej poświadczą zgodność kopii z oryginałami.

Kiedy złożyć dokumenty?

  • studia stacjonarne
Przyjmowanie dokumentów od zakwalifikowanych kandydatów w pokoju
 nr 18 (ul. Łukasiewicza 17; 09-400 Płock)
17 września (wtorek) od 11:00 do 15:00
  • studia niestacjonarne

EKONOMIA:

  • Adres: ul. Łukasiewicza 17, 09-400 Płock, pokój 103
  • Termin: do 18.09.2024 r.
  • Godziny pracy sekretariatu: dni powszednie – 8:00 – 15:00

POZOSTAŁE KIERUNKI: (budownictwo, inżyniera środowiska, mechanika i budowa maszyn, technologia chemiczna):

Przyjmowanie dokumentów od zakwalifikowanych kandydatów w pokoju nr 18 (ul. Łukasiewicza 17, 09-400 Płock)

  • 13 września 2024 r. (piątek) – 9:00 – 12:00
  • 16 września 2024 r. (poniedziałek) – 9:00 – 12:00
  • 18 września 2024 r. (środa) – 14:00 – 17:00 (ostateczny termin dostarczania dokumentów)

STUDIA II STOPNIA (magisterskie)

Jakie dokumenty dostarczyć do Komisji Rekrutacyjnej?

  • Dokument tożsamości (do wglądu),
  • Aktualny życiorys (CV) uwzględniający wykształcenie, zatrudnienie i doświadczenie zawodowe,
  • Dyplom ukończenia studiów licencjackich lub inżynierskich, a w przypadku braku dyplomu zaświadczenie o złożeniu egzaminu dyplomowego,
  • Skan suplementu (nie dotyczy absolwentów Filii PW).

Kiedy złożyć dokumenty?

EKONOMIA:

  • Adres: ul. Łukasiewicza 17, 09-400 Płock, pokój 103
  • Termin: do 18.09.2024 r.
  • Godziny pracy sekretariatu: dni powszednie – 8:00 – 15:00

POZOSTAŁE KIERUNKI: (budownictwo, inżyniera środowiska, mechanika i budowa maszyn, technologia chemiczna):

Przyjmowanie dokumentów od zakwalifikowanych kandydatów w pokoju nr 18 (ul. Łukasiewicza 17, 09-400 Płock)

  • 13 września 2024 r. (piątek) – 9.:00 – 12:00
  • 16 września 2024 r. (poniedziałek) – 9:00 – 12:00
  • 18 września 2024 r. (środa) – 14:00 – 17:00 (ostateczny termin dostarczania dokumentów)

Jeśli nie dostarczycie dokumentów w wyznaczonym terminie (bez względu na przyczynę), oznacza to rezygnację z miejsca na liście zakwalifikowanych, a tym samym rezygnację ze studiów na PW.

Pamiętajcie, że czas na składanie dokumentów jest krótki. Liczy się moment dostarczenia dokumentów do Komisji Rekrutacyjnej (a nie data stempla pocztowego czy nadania przesyłki). Wysyłanie dokumentów pocztą lub kurierem wiąże się więc z dużym ryzykiem.

Wasze dokumenty może w Waszym imieniu złożyć pełnomocnik. Formularz pełnomocnictwa znajdziecie pod linkiem (formularz nie wymaga potwierdzenia notarialnego). Pamiętajcie, że podczas składania dokumentów pełnomocnik musi wylegitymować się także swoim dokumentem tożsamości.

W przypadku nieposiadania przy składaniu kompletu dokumentów o dalszym postępowaniu będzie decydowała Komisja Rekrutacyjna.

Czy potrzebujesz zakwaterowania w akademiku?

W Płocku mamy Dom Studencki "Wcześniak", który mieści się przy ul. Dobrzyńskiej 5.

W sprawach kwaterunku prosimy kontaktować się z administracją Domu Studenckiego.

Czy do rozpoczęcia studiów potrzebuję badań lekarskich?

Wszyscy kandydaci przyjęci na studia mają obowiązek dostarczyć zaświadczenie lekarskie, stwierdzające brak przeciwwskazań do podjęcia tych studiów.

Badania lekarskie muszą być wykonane przez dowolnego lekarza specjalistę medycyny pracy. Wykaz placówek wykonujących bezpłatne badania oraz wszystkie szczegóły wraz z ewentualnymi uaktualnieniami przedstawione są na stronie internetowej Mazowieckiego Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy.  

Skierowanie należy pobrać z IRK (zakładka: Do pobrania), a wyniki badań dostarczyć do dziekanatu przed rozpoczęciem zajęć w semestrze zimowym.

Zaświadczenie lekarskie nie jest wymagane w czasie trwania procesu rekrutacyjnego.

tło

W celu wsparcia studentów na początku ich uczelnianej drogi Stowarzyszenie Przyjaciół Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku uruchomiło stronę internetową, gdzie znajdują się niezbędne informacje umożliwiające sprawne wdrożenie się w system kształcenia funkcjonujący na PW.

Chcąc ułatwić funkcjonowanie w pierwszych tygodniach studiów na stronie dostępne są:

  • niezbędne informacje organizacyjne,
  • informator pierwszaka,
  • opisy każdego z realizowanych przedmiotów na poszczególnych kierunkach.

O dalszych działaniach adaptacyjnych informować będziemy na bieżąco. W ramach projektu Student Stay-On planowane są również spacery turystyczne po terenie miasta z przewodnikiem oraz dodatkowe zajęcia utrwalające wiedzę przekazywaną podczas zajęć.

Jeśli masz pytania lub wątpliwości, napisz do nas na adres: sppw.plock@pw.edu.pl

Zadanie publiczne współfinansowane ze środków otrzymanych w 2024 r. od Ministra Nauki w ramach konkursu „Organizowanie i animowanie działań na rzecz środowiska akademickiego

Powered by eZ Publish™ CMS Open Source Web Content Management. Copyright © 1999-2012 eZ Systems AS (except where otherwise noted). All rights reserved.