Profesjonalna obsługa klienta - bezpłatne warsztaty
Zapraszamy studentów i absolwentów na warsztaty nt. „Profesjonalna obsługa klienta”, które odbędą się 27 listopada 2019 r. w godz. 11:00-15:00 w Gmachu Głównym PW Filii w Płocku.
Klient jest kluczowym odbiorcą usług bądź towarów każdej firmy. Budowanie odpowiednich relacji z klientami stanowi obecnie jedno z głównych wyzwań nowoczesnej firmy. Celem szkolenia jest wskazanie takich możliwości i form obsługi, które sprawią, że nie tylko klienci będą usatysfakcjonowani z obsługi i będą z przyjemnością wracać do ciebie i Twojej firmy, ale również ty będziesz zadowolony z siebie i z tego, że potrafisz to zrobić. Dowiesz się, jak lepiej zrozumieć osobowość klienta, trafniej oceniać jego zachowanie i reagować z większym wyczuciem, przez co łatwiej będzie Ci zbudować pozytywną relację z nim. Zajęcia przeznaczone są dla studentów i absolwentów Filii Politechniki Warszawskiej w Płocku.
Program:
1. Najważniejsze reguły i zasady profesjonalnej obsługi klienta
- Jakość obsługi klienta a pozycja firmy na rynku
- Rola i znaczenie odkrywania, zaspokajania i przekraczania oczekiwań klientów
- Kompetencje pracownika obsługi klienta
2. Budowanie pozytywnych relacji w kontakcie z klientem
- Nastawienie – fundament pozytywnych relacji
- Co pożądane, a co niedozwolone w kontaktach z klientami?
- Trafne spostrzeganie i ocena innych
3. Psychologia obsługi klienta
- Rozpoznawanie psychologicznej sylwetki klienta
- Typologia klientów
- Strategie obsługi klienta
4. Trudne sytuacje w kontaktach z klientami
- Diagnoza zarzutów klienta
- Trudna sytuacja jako statystycznie nieuchronny element pracy
- Uprzedzanie i rozwiązywanie obiekcji i zastrzeżeń klienta
- Pomyślne rozwiązania sytuacji trudnych
- Narzędzia asertywności i ograniczania skutków stresu
5. Savoir-vivre w pracy
- Zasady doboru ubioru na każdą okazję
- Zasady prezentacji (przedstawiania) i witania gości
- Telefon w firmie
- Kultura języka
- Zasady prowadzenia korespondencji elektronicznej
- Wygląd miejsca pracy
Prowadząca: Magdalena Mućka
Psycholog, doradca zawodowy, trener warsztatu umiejętności społecznych. Jest absolwentką psychologii na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Ukończyła również studia podyplomowe w zakresie psychologii transportu, zarządzania zasobami ludzkimi oraz doradztwa zawodowego i pośrednictwa pracy. Warsztat trenerski doskonaliła w Szkole Trenerów. Ukończyła również liczne szkolenia z zakresu doradztwa zawodowego i psychologii. Od 12 lat pracuje w Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej Filii Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Płocku, gdzie prowadzi konsultacje indywidualne oraz szkolenia z zakresu podejmowania decyzji zawodowych i skutecznego radzenia sobie na rynku pracy, a także zajmuje się diagnozą predyspozycji zawodowych klienta z zastosowaniem standaryzowanych metod psychologicznych.
Warsztaty są bezpłatne, każdy uczestnik otrzyma zaświadczenie udziału.