COVID-19
1. Zarządzenia Rektora PW, Prorektora PW ds. Filii w Płocku, Dziekana WBMiP i procedury wewnętrzne WBMiP
- Zarządzenie nr 25/2022 Rektora PW z dnia 29 marca 2022 r. zmieniające zarządzenie nr 110/2021 Rektora PW w sprawie funkcjonowania Politechniki Warszawskiej w okresie epidemii COVID-19 od dnia 19 listopada 2021 r.
- Komunikat nr 1/2022 Rektora PW z dnia 16 lutego 2022 r.
- Decyzja nr 7/2022 Rektora PW z dnia 20 stycznia 2022 r. w sprawie realizacji zajęć dydaktycznych oraz weryfikacji osiągnięć efektów uczenia się w trybie zdalnym w okresie od dnia 24 stycznia do dnia 22 lutego 2022 r.
- Komunikat nr 2 /2021 Rektora PW z dnia 7 września 2021 r.
- Zarządzenie nr 104/2020 Rektora PW z dnia 30 września 2020 r. w sprawie funkcjonowania Politechniki Warszawskiej w okresie epidemii COVID-19 od dnia 1 października 2020 r.
- Zarządzenie nr 4/2021 Prorektora Politechniki Warszawskiej ds. Filii w Płocku z dnia 1 października 2021 r. w sprawie przygotowania obiektów PW Filii w Płocku do funkcjonowania w okresie epidemii COVID-19 od dnia 1 października 2021 r.
- Zarządzenie nr 110/2021 Rektora PW z dnia 18 listopada 2021 r. w sprawie funkcjonowania Politechniki Warszawskiej w okresie epidemii COVID-19 od dnia 19 listopada 2021 r.
- Decyzja 334/2021 Rektora PW z dnia 8 grudnia 2021 r. w sprawie realizacji zajęć dydaktycznych w trybie zdalnym w okresie od dnia 20 grudnia 2021 r. do dnia 9 stycznia 2022 r.
2. Tryb realizowania zajęć dydaktycznych i plany zajęć
Od 1 października 2021 r.:
- Zajęcia dydaktyczne i zaliczenia są realizowane w trybie stacjonarnym mieszanym.
- Jeśli zajęcia dydaktyczne są prowadzone zdalnie, wówczas w planie zajęć, opublikowanym w systemie USOSweb, znajduje się informacja "s. MS TEAMS".
Od 24 stycznia 2022 r. zajęcia dydaktyczne i zaliczenia są realizowane w trybie zdalnym.
Od 23 lutego 2022 r. :
- Podstawowym trybem realizacji zajęć dydaktycznych jest tryb stacjonarny.
- Jeśli zajęcia dydaktyczne są prowadzone zdalnie, wówczas w planie zajęć, opublikowanym w systemie USOSweb, znajduje się informacja "s. MS TEAMS".
3. Sesje egzaminacyjne
Zimowa sesja egzaminacyjna w roku akademickim 2021/2022 jest realizowana w trybie zdalnym.
Tryb realizowania letniej i jesiennej sesji egzaminacyjnej w roku akademickim 2021/2022 zostanie określony w późniejszym terminie.
4. Konsultacje do zajęć dydaktycznych i prac dyplomowych
Od 1 października 2021 r. konsultacje do zajęć dydaktycznych i prac dyplomowych mogą odbywać się bezpośrednio na Uczelni. Od 24 stycznia 2022 r. zaleca się realizowanie konsultacji do zajęć dydaktycznych i prac dyplomowych w trybie zdalnym. Od 23 lutego 2022 r. konsultacje do zajęć dydaktycznych i prac dyplomowych mogą odbywać się bezpośrednio na Uczelni.
5. Wpisy do indeksów
W przypadku studentów, dla których indeks jest dokumentem toku studiów, uzupełnienia wpisów z przedmiotów realizowanych w semestrze zimowym i letnim roku akademickiego 2021/2022 dokonuje Dziekanat.
6. Proces dyplomowania
Od 1 października 2021 r. prace dyplomowe są realizowane bezpośrednio na Uczelni.
Od 1 października 2021 r. egzaminy dyplomowe są przeprowadzane bezpośrednio na Uczelni.
Od 24 stycznia 2022 r. egzaminy dyplomowe są realizowane w trybie na odległość.
Od 23 lutego 2022 r. prace dyplomowe są realizowane bezpośrednio na Uczelni.
Od 23 lutego 2022 r. egzaminy dyplomowe są przeprowadzane bezpośrednio na Uczelni.
Szczegółowe informacje dotyczące procesu dyplomowania znajdują się tutaj .
7. Obsługa studentów w Dziekanacie
Przy portierni GG znajduje się skrzynka podawcza z napisem WBMiP, do której można składać dokumenty związane z tokiem studiów (w tym z procesem dyplomowania).