Finał konkursu na Polski Rebranding Roku 2016

Finał konkursu na Polski Rebranding Roku 2016

Mamy przyjemność poinformować, że System Identyfikacji Wizualnej Politechniki Warszawskiej znalazł się w finale konkursu na Polski Rebranding Roku 2016. Liczymy na Wasze głosy, które możecie oddawać na stronie konkursu.

Zarówno nasze nowe logo, jak i cały system identyfikacji wizualnej były szeroko komentowane przez projektantów, grafików i marketingowców.

– To przykład kompleksowego myślenia o temacie identyfikacji, bazującego na analizie i unikatowych cechach marki – chwalił w portalu DailyWeb.pl Dominik Pacholczyk projektant z Metafora Studio. – Studio Podpunkt stojące za projektem, opracowało spójną i przemyślaną komunikację wizualną o nowoczesnym charakterze z poszanowaniem historycznych wartości Uczelni. Odświeżenie wizerunku PW to cieszący oko, zdecydowany krok na przód wykonany z pełną świadomością.

Pisały o nas zarówno portale polskie, jak i zagraniczne, takie jak: DailyWeb.plBranding MonitorUnderConsideration czy francuski Etapes.

– Pojawiła się nowa jakość – jest smacznie, konkretnie i ciekawie. Przykuwające wzrok. Brawo! – komentował na portalu PRoto.pl Krzysztof Koczorowski, właściciel Studia Brandingowego KARAT-e.

Głosowanie internautów na Polski Rebranding Roku 2016 trwa do 10 lutego

RE:PL – Polski Rebranding Roku, to ogólnopolski plebiscyt na najlepszą zmianę marki. W konkursie biorą udział polskie marki i projektanci, którzy w minionym roku przeprowadzili kompleksowe przeprojektowanie, wraz ze zmianą tożsamości wizualnej. Organizatorem konkursu jest portal branżowy Branding Monitor.

Materialy-promocyjno-informacyjne